ЗАТВЕРДЖЕНО:
Директор ЗНВК № 67
______________ О.Є.
Малиш
Наказ від ___________№___
План організації
науково-дослідницької діяльності учнів
Запорізького навчально-виховного комплексу № 67
Запорізької міської ради Запорізької області
на 2017-2018 навчальний рік

ЗАТВЕРДЖЕНО:
Директор ЗНВК № 67
______________ О.Є.
Малиш
Наказ від ___________№___
План роботи
наукового товариства «ЗНАННЯ PLUS»
Запорізького навчально-виховного
комплексу № 67
Запорізької міської ради
Запорізької області
на 2017-2018 навчальний рік
№ п/п
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
Відмітка про виконання
|
|
І. Організаційні заходи
|
|||||
1.
|
Затвердження плану роботи товариства «ЗНАННЯ PLUS»на 2017-2018 н.р.
|
Вересень
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
2.
|
Поновлення банку
досягнень учнів
|
Вересень
|
Керівники секцій,
керівники ШМО
|
|
|
3.
|
Проведення засідання секцій з учнями – членами наукового товариства
школи.
|
Вересень
|
Керівники секцій
|
|
|
4.
|
Вибори Ради наукового товариства.
|
Вересень
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
5.
|
Визначення тематики засідань наукового товариства.
|
Вересень
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
6.
|
Видання наказу по школі «Про організацію роботи наукового
товариства .
|
Вересень
|
Приходько
|
|
|
7.
|
Підготовка і проведення загальних зборів членів НТ
|
Вересень
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
8.
|
Засідання Ради наукового товариства
1.
Обговорення
й затвердження плану роботи наукового товариства
2.
Ознайомлення
з нормативними документами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, у
яких висвітлені питання організації наукової роботи .
3.
Вибори
Ради наукового товариства.
4.
Ознайомлення
з тематикою науково-дослідницьких робіт учнів школи.
|
Вересень
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
9.
|
Поновлення банку даних «Обдарованість»
|
Жовтень
|
Приходько
Шкляренко
Керівники ШМО
|
|
|
10.
|
Складання індивідуальних програм та планів самоудосконалення з юними
науковцями
|
Вересень-жовтень
|
Керівники наукових робіт
|
|
|
11.
|
Відкриття І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
|
Жовтень
|
Приходько
|
|
|
12.
|
Розробка орієнтовної тематики рефератів, науково-дослідницьких робіт
для учнів.
|
Жовтень
|
Керівники наукових робіт
|
|
|
13.
|
Проведення тренінгів «Психологічна підготовка учнів до участі в
олімпіаді та захисті наукових робіт
|
Жовтень
|
Приходько
Шкляренко
Шкільний психолог
|
|
|
14.
|
Підготовка до І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів – членів наукового товариства МАН та ІІ
етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
|
Листопад – грудень
|
Керівники секцій
Керівники наукових
робіт
Вчителі-предметники
|
|
|
15.
|
Участь у конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика та Т.Шевченка
|
Листопад
|
Барахова
Учителі української
мови та літератури
|
|
|
16.
|
Залучення учнів до участі в інтелектуальних конкурсах з навчальних предметів
|
Листопад
|
Приходько
|
|
|
17.
|
Участь учнів у творчих
конкурсах, вікторинах, заочних олімпіадах, брейн-рингах.
|
Протягом року
|
Керівники секцій
Учителі-предметники
|
|
|
18.
|
Засідання Ради наукового товариства
1. Ознайомлення з Положенням про захист
науково-дослідницьких робіт учнів школи.
2. Про підготовку до І етапу Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.
|
Листопад
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
19.
|
Засідання Ради наукового товариства
1. Про підсумки І етапу Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.
2. Про підготовку до ІІ етапу (обласного)
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів
МАН.
3. Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських
учнівських олімпіад.
4. Про підготовку до ІІІ етапу Всеукраїнських
учнівських олімпіад
|
Грудень
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
20.
|
Проведення шкільної наукової конференції.
|
Лютий
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
21.
|
Участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких учнівських робіт
|
Лютий
|
Керівники секцій
Керівники наукових
робіт
|
|
|
22.
|
Засідання Ради наукового товариства
1. Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.
2. Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських
учнівських олімпіад.
3. Планування роботи наукового товариства на
новий навчальний рік.
|
Березень
|
Приходько
Шкляренко
Керівники секцій
Керівники ШМО
|
|
|
23.
|
Підбиття підсумків роботи наукового товариства школи, видання наказу
|
Квітень
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
24.
|
Індивідуальне
тестування обдарованих дітей.
Складання
індивідуальних карток.
|
Протягом року
|
Приходько
Шкляренко
Шкільний психолог
|
|
|
ІІ.
Організаційно-педагогічні заходи
|
|||||
1.
|
Пошук
науково-дослідницьких тем і учнів, які забезпечать їх реалізацію.
|
Вересень
|
Керівники секцій
|
|
|
2.
|
Визначення термінів подачі тез науково-дослідницьких робіт членами
наукового товариства для загального ознайомлення.
|
Жовтень
|
Керівники наукових
робіт
|
|
|
3.
|
Індивідуальна робота над науково дослідницькими роботами.
|
Жовтень-лютий
|
Керівники секцій
|
|
|
4.
|
Лекція «Джерела науково-дослідницької роботи»
|
Листопад
|
Григоращенко В.Ю.
|
|
|
5.
|
Лекція «Методи наукового дослідження»
|
Грудень
|
Гриценко
|
|
|
6.
|
Практикум «Оформлення підсумків наукового дослідження, захист,
критерії оцінювання»
|
Січень
|
Керівники секцій
|
|
|
7.
|
Проведення захисту учнівських науково-дослідницьких робіт
|
Лютий
|
Приходько
Шкляренко
|
|
|
8.
|
Організація роботи по написанню роботи МАН в період навчальної
практики.
|
Травень- червень
|
Керівники секцій
|
|
|
9.
|
Завдання на літні канікули.
|
Травень
|
Керівники секцій
|
|
|
Техніка публічного виступу
(захист наукової роботи)
Ще
римські оратори говорили, що промова повинна містити:
екзордіум — кілька вступних
зауважень щодо теми виступу;
експозиціо — визначення
поняття, характеристика обсягу і важливості теми;
каузу — логічні
аргументи, що підтверджують правильність судження, прямі дедуктивні докази;
симіле — подібні явища в інших
сферах, аналогії;
екземплюм — приклади з
історії і повсякденного життя, індуктивні докази;
тестимоніум — висловлювання
славетних людей, прислів’я, авторитетні судження;
конклюзіо — резюме, висновки, їх
використання.
Автор наукової роботи, який прагне справити враження на слухачів
і переконати аудиторію, повинен знати основні складові техніки публічного
виступу.
1. Дихання під час
мовлення:
·
виголошуючи промову, дихайте рівномірно, вдихаючи перед тим, як
почати говорити, а також після кожної паузи;
·
зробіть глибокий вдих і видих перед початком захисту;
·
повітря, яке ви вдихнули, витрачайте рівномірно й економно;
·
у вдихайте повітря носом і ротом водночас;
·
груди тримайте рівно, ледве випнувши їх уперед.
2. Голос:
·
пристосовуйте свій голос до середовища, в якому говорите;
·
хто говорить надто тихо, справляє враження людини, яка не вірить у
власні сили;
·
хто говорить надто голосно, справляє враження агресивної людини;
·
найзручніший спосіб тренування голосу — читання вголос, під час
якого постійно контролюється правильність вимови. Тренуйтеся тричі на день по
15 хв з перервами після кожних 5 хв;
·
спробуйте виявити хиби своєї мови за допомогою магнітофону,
записавши свій голос (або за допомогою мобільного телефону з відеокамерою, тоді
можна виявити ще й дефекти зовнішності, постави тощо);
·
голос підвищують тоді, коли ставлять запитання; якщо ж треба
висловити рішучість, довір’я, переконати в необхідності зробити якусь справу чи
відповісти на запитання, то голос понижують.
3. Вибір слів:
·
для збагачення словникового запасу читайте твори авторитетних
людей, слухайте виступи інших учасників і принагідно записуйте слова та
вирази, які ви хотіли б вживати у своїй мові;
·
виявіть, які слова ви вживаєте надто часто, і намагайтеся їх
замінити іншими словами та виразами;
·
навчіться точно висловлюватися, вибирайте точні й однозначні
слова;
·
пам’ятайте: часте вживання абстрактних понять вимагає від слухачів
великого напруження (наприклад, афоризми не можна вживати без пауз).
4. Конструкція речень:
·
чергуйте довгі речення з короткими; довгі речення важко сприймати
і розуміти, велика кількість коротких речень робить мову монотонною;
·
часте вживання особових займенників замість імен може призвести до
неправильного тлумачення сказаного;
·
основну думку завжди треба висловлювати головним реченням, а не
підрядним;
·
речення, в якому кілька іменників стоять підряд, сприймається
важко;
·
розповідь ведіть від простого до складного, від невідомого до
відомого.
5. Жести:
·
не робіть незвичних жестів, які привертають до себе надмірну
увагу, жести мають доповнювати і супроводжувати усне слово;
·
не починайте і не закінчуйте промову несподіваним жестом.
6. Уміння переконувати:
·
навчіться справляти на слухачів приемне враження своїм зовнішнім
виглядом, поведінкою та манерами;
·
для того щоб переконати когось, треба знайти необхідні аргументи.
їх слід впорядкувати і сформулювати;
·
якщо промовець сповнений натхнення, він неодмінно викличе інтерес
у слухачів;
·
добираючи аргументи, потрібно враховувати освітній рівень
слухачів, їхню поінформованість з теми, можливі контраргументи;
·
переконувати людину легше під час дискусії, а не на лекції;
·
промовець має справляти враження переконаної і впевненої у своїх
силах людини, яка добре знає свій предмет.
7. Підготовка і початок
виступу:
·
напишіть повний текст виступу і кілька разів прочитайте його;
·
розкладіть на столі всі записи та матеріали, згрупуйте їх
відповідно до виступу;
·
підготуйте наочність (графіки, схеми, таблиці) й продумайте, як
краще її подати слухачам, щоб не робити метушливих рухів до записів і дошки;
·
починаючи виступ, думайте не про своє хвилювання, а про контакт зі
слухачами, про зміст виступу;
·
пам’ятайте, що найменш цікавою формою викладу є опис, найцікавішою
— розповідь;
·
нотатки для виступу робіть на аркушах однакового формату. Ліворуч
залиште поля для позначок, також позначте приблизну витрату часу на кожен
пункт;
·
починайте виклад у зручному положенні, повільним темпом,
звертанням: «Шановніслухачі…».
8. Виклад:
·
самого висловлювання думок замало, їх треба донести до слухачів;
вживайте для цього метафори, афоризми, цитати;
·
різні незвичайні пригоди та випадки дуже пожвавлюють виступ;
·
незнайомі, незрозумілі для слухачів терміни, абстрактні поняття
треба пояснити;
·
один з найвідоміших способів загострення уваги — паузи та
риторичні запитання під час виступу;
·
коли треба зазирнути в рукопис виступу, опустіть очі, але голову
не схиляйте;
·
намагаючись запам’ятати текст, зосереджуйтесь передусім на змісті,
а не на стилі;
·
не бійтеся дивитися на слухачів;
·
не заповнюйте паузи різними звуками, як-то: «е-е-е», «ну…»;
·
після закінчення виступу не показуйте свого полегшення через те,
що виступ позаду;
·
дякуйте за кожне запитання і зауваження навіть тоді, коли ви з ним
не згодні.
СПИСОК ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ЗНВК № 67
на 2017-2018 н-рік
Предмет
|
ПІ учня(повністю)
|
Клас
|
Учитель
|
Напрямок підготовки
(олімпіади,конкурси,МАН)
|
Географія
|
Верхоцький Микита
Школьнікова Альона
Бесараб Евгенія
|
8-а
8-а
8-в
|
Германенко Л.І.
Германенко Л.І.
Германенко Л.І.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
Огаоль Карина
Диба Катерина
Лобанов Олександр
Мацнєва Олександра
Шопіна Діана
Залозний Дмитро
Ходунов Валерій
Ністор Ірина
Осадчий Тимофій
Лук’янчук Данило
Горбенко Д.
Балаєскул Олександр
Сковородка Данило
|
10-а
9-а
9-а
9-б
9-б
9-б
9-в
9-в
7-а
7-а
7-а
7-б
7-б
|
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
|
МАН, Олімпіада
МАН , Олімпіада
Конкурси
Конкурси
Конкурси
Конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
|
|
Біологія
|
Толоконнікова А.
Близнюкова Марія
|
8-а
9-б
|
Мамчур Ю.В.
Мамчур Ю.В.
|
Олімпіада
Олімпіада
|
Дудар Микита
Акімочкіна Юлія
Басараб Є.
Аракелова М.
Кара В.
Дуднік Д.
Коврижкіна К.
Голяков К.
|
8-в
8-в
8-в
8-в
8-б
8-б
8-б
8-б
|
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
МАН
МАН
|
|
Екологія
|
Калабіна Катерина
|
10-а
|
Мамчур Ю.В.
|
Олімпіада
|
Укр. мова
|
Шаменіна Олександра
Тіщенко В.
Толоконнікова А.
Мормуль Євген
Романенко К.
Гусінова К.
Шахова Н.
|
5-а
5-а
8-а
8-а
6-а
6-а
6-а
|
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
|
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
|
Лисенко Олена
Апанаскович Аліса
Єфіменко Вероніка
|
9-б
9-а
5-б
|
Шкляренко С.В.
Шкляренко С.В.
Шкляренко С.В.
|
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Творчі конкурси
|
|
Осадчій Тимофій
Сацюк Анастасія
Ходунов Валерій
Дікарева Анна
Ністор Ірина
|
7-а
6-а
9-в
6-а
9-в
|
Христич Т.І.
Христич Т.І.
Христич Т.І.
Христич Т.І.
Христич Т.І.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
|
Кузнецов Владислав
Шаменіна Олександра
|
6-в
5-а
|
Зоріна А.В.
Зоріна А.В.
|
Олімпіада
Олімпіада
|
|
Нім. мова
|
Мормуль Євген
|
8-а
|
Костицький В.С.
|
Олімпіада
|
Англ. мова
|
Мормуль Євген
Нікітюк Антон
Верхоцький Микита
|
8-а
8-а
8-а
|
Костицький В.С.
Костицький В.С.
Костицький В.С.
|
Олімпіада
Олімпіада, МАН
МАН
|
Гусінова К.
Дікарева Г.
Акімочкіна Юлія
Денисенко В.
|
6-а
6-а
8-в
10-б
|
Каплун В. В.
Каплун В. В.
Каплун В. В.
Каплун В. В.
|
Олімпіада
Конкурси
Конкурси
Конкурси
|
|
Савченко Поліна
Епанова Вероніка
Калитенко Марина
Степовий Володимир
Романенко Карина
Сацюк Анастасія
|
10-а
10-а
10-а
6-а
6-а
6-а
|
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
|
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
|
|
Пархоменко Андрій
Кузьменко Володимир
Апанаскович Аліса
|
9-а
9-а
9-а
|
Лисенко Н.В.
Лисенко Н.В.
Лисенко Н.В.
|
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
|
|
Історія
|
Калабіна Катерина
Повєткін Родіон
Мормуль Євген
Лук’янчук Данило
Осадчий Тимофій Оголь Карина
|
10-а
8-а
8-а
7-а
7-а 10-а
|
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П. Соболенко Ю.П.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
Ходунов Валерій
Вертегел Єлизавета
Іванов
Явдуховська
|
9-в
9-б
5-в
5-в
|
Григоращенко В.Ю.
Григоращенко В.Ю.
Григоращенко В.Ю.
Григоращенко В.Ю.
|
МАН
Олімпіада , конкурси
Олімпіада , конкурси
Олімпіада , конкурси
|
|
Правознавство
|
Вертегел Єлизавета
Акімочкіна Юлія
|
9-б
8-в
|
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
|
Олімпіада
Олімпіада
|
Хімія
|
Бобровник Ксенія
Акімочкіна Юлія
Вертегел Єлизавета
|
7-б
8-в
9-б
|
Бортнік Р.В
Бортнік Р.В
Бортнік Р.В
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
Фізична культура
|
Власенко Ілля
Сафонов Родіон
Ротанов Д.митро Федорова Анастасія
|
10-б
10-б
10-б
10-а
|
Люта Н.С.
Люта Н.С.
Люта Н.С.
Люта Н.С.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
Бакум Євген
Залозний Дмитро
Євтушенко Юрій
Симонець Карина
Диба Катерина
Бобровник Ганна
|
9-б
9-б
9-б
9-б
9-а
9-в
|
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
|
Інформатика
|
Заіченко Олександр
Кара В.
|
8-а
8-б
|
Травнікова А.М.
Травнікова А.М.
|
Олімпіада
Олімпіада
|
Математика
|
Лук’янчук Данило
Шаменіна Олександра
Завадська С.
Доценко В.
Осадчий Тимофій
Ходунов Андрій
|
7-а
5-а
5-а
5-в
7-а
7-б
|
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
Кузьменко Володимир
Пархоменко Андрій
Поліщук Дарина
Гаврилова Анастасія
Веремієнко Богдан
|
9-а
9-а
9-а
10-а
9-а
|
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
|
Кузьменко Володимир
Пархоменко Андрій
Поліщук Дарина
Гаврилова Анастасія
Веремієнко Богдан
|
9-а
9-а
9-а
10-а
9-а
|
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
|
|
Рос. мова
|
Мацнева Олександра
Лисенко Олена
Акімочкіна Юлія
Сацюк Анастасія
Дікарева Ганна
Москаленко Ангеліна
Шаменіна Олександра
|
9-б
9-б
8-в
6-а
6-а
5-б
5-а
|
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
|
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Творчі конкурси
Олімпіада
Олімпіада
|
Світова літ.
|
Голеньва Євгенія
Вертегел Єлизавета
Лисенко Олена
Романенко Карина
Сацюк Анастасія
Москаленко Ангеліна
Завадська Софія
Пікуленко Олена
Шаменіна Олександра
|
10-б
9-б
9-б
6-а
6-а
5-б
5-а
5-а
5-а
|
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
|
Творчі конкурси
МАН , риторика
МАН
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Риторика
Творчі конкурси
Творчі конкурси
|
Немає коментарів:
Дописати коментар