2017-2018н.р.

ЗАТВЕРДЖЕНО:
       Директор ЗНВК № 67
______________ О.Є. Малиш
                   Наказ від ___________№___


                       









План організації
науково-дослідницької діяльності учнів
Запорізького навчально-виховного комплексу № 67
Запорізької міської ради Запорізької області
на 2017-2018 навчальний рік




















ЗАТВЕРДЖЕНО:
       Директор ЗНВК № 67
______________ О.Є. Малиш
                   Наказ від ___________№___

План роботи
наукового товариства «ЗНАННЯ PLUS»
Запорізького навчально-виховного комплексу № 67
Запорізької міської ради Запорізької області
на 2017-2018 навчальний рік

№ п/п
Назва заходу
Термін виконання
Відповідальні
Відмітка про виконання

І. Організаційні заходи

1.
Затвердження плану роботи товариства «ЗНАННЯ PLUS»на 2017-2018 н.р.
Вересень
Приходько
Шкляренко

2.
Поновлення банку досягнень учнів
Вересень
Керівники секцій, керівники ШМО

3.
Проведення засідання секцій з учнями – членами наукового товариства школи.
Вересень
Керівники секцій

4.
Вибори Ради наукового товариства.
Вересень
Приходько
Шкляренко

5.
Визначення тематики засідань наукового товариства.
Вересень
Приходько
Шкляренко

6.
Видання наказу по школі  «Про організацію роботи наукового товариства .
Вересень
Приходько

7.
Підготовка і проведення загальних зборів членів НТ
Вересень
Приходько
Шкляренко

8.
Засідання Ради наукового товариства
1.        Обговорення й затвердження плану роботи наукового товариства
2.        Ознайомлення з нормативними документами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, у яких висвітлені питання організації наукової роботи .
3.        Вибори Ради наукового товариства.
4.        Ознайомлення з тематикою науково-дослідницьких робіт учнів школи.
Вересень
Приходько
Шкляренко

9.
Поновлення банку даних «Обдарованість»
Жовтень
Приходько
Шкляренко
Керівники ШМО

10.
Складання індивідуальних програм та планів самоудосконалення з юними науковцями
Вересень-жовтень
Керівники наукових робіт

11.
Відкриття І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
Жовтень
Приходько

12.
Розробка орієнтовної тематики рефератів, науково-дослідницьких робіт для учнів.
Жовтень
Керівники наукових робіт

13.
Проведення тренінгів «Психологічна підготовка учнів до участі в олімпіаді та захисті наукових робіт
Жовтень
Приходько
Шкляренко
Шкільний психолог

14.
Підготовка до І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів наукового товариства МАН та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
Листопад – грудень
Керівники секцій
Керівники наукових робіт
Вчителі-предметники

15.
Участь у конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика та Т.Шевченка
Листопад
Барахова
Учителі української мови та літератури

16.
Залучення учнів до участі в інтелектуальних конкурсах  з навчальних предметів
Листопад
Приходько

17.
Участь учнів  у творчих конкурсах, вікторинах, заочних олімпіадах, брейн-рингах.
Протягом року
Керівники секцій
Учителі-предметники

18.
Засідання Ради наукового товариства
1.     Ознайомлення з Положенням про захист науково-дослідницьких робіт учнів школи.
2.     Про підготовку до І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.
Листопад
Приходько
Шкляренко

19.
Засідання Ради наукового товариства
1.      Про підсумки І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.
2.      Про підготовку до ІІ етапу (обласного) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.
3.      Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
4.      Про підготовку до ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
Грудень
Приходько
Шкляренко

20.
Проведення шкільної наукової конференції.
Лютий
Приходько
Шкляренко

21.
Участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких учнівських робіт
Лютий
Керівники секцій
Керівники наукових робіт

22.
Засідання Ради наукового товариства
1.       Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.
2.       Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
3.       Планування роботи наукового товариства на новий навчальний рік.
Березень
Приходько
Шкляренко
Керівники секцій
Керівники ШМО

23.
Підбиття підсумків роботи наукового товариства школи, видання наказу
Квітень
Приходько
Шкляренко

24.
Індивідуальне тестування обдарованих дітей.
Складання індивідуальних карток.
Протягом року
Приходько
Шкляренко
Шкільний психолог



ІІ. Організаційно-педагогічні заходи

1.
Пошук науково-дослідницьких тем і учнів, які забезпечать їх реалізацію.
Вересень
Керівники секцій

2.
Визначення термінів подачі тез науково-дослідницьких робіт членами наукового товариства для загального ознайомлення.
Жовтень
Керівники наукових робіт

3.
Індивідуальна робота над науково дослідницькими роботами.
Жовтень-лютий
Керівники секцій

4.
Лекція «Джерела науково-дослідницької роботи»
Листопад
Григоращенко В.Ю.

5.
Лекція «Методи наукового дослідження»
Грудень
Гриценко

6.
Практикум «Оформлення підсумків наукового дослідження, захист, критерії оцінювання»
Січень
Керівники секцій

7.
Проведення захисту учнівських науково-дослідницьких робіт
Лютий
Приходько
Шкляренко

8.
Організація роботи по написанню роботи МАН в період навчальної практики.
Травень- червень
Керівники секцій

9.
Завдання на літні канікули.
Травень
Керівники секцій







Техніка публічного виступу
(захист наукової роботи)
Ще римські оратори говорили, що промова повинна містити:
екзордіум — кілька вступних зауважень щодо теми виступу;
експозиціо — визначення поняття, характеристика обсягу і важливості теми;
каузу — логічні аргументи, що підтверджують правиль­ність судження, прямі дедуктивні докази;
симіле — подібні явища в інших сферах, аналогії;
екземплюм — приклади з історії і повсякденного життя, індуктивні докази;
тестимоніум — висловлювання славетних людей, прислів’я, авторитетні судження;
конклюзіо — резюме, висновки, їх використання.
Автор наукової роботи, який прагне справити враження на слухачів і переконати аудиторію, повинен знати основні складові техніки публічного виступу.
1. Дихання під час мовлення:
·        виголошуючи промову, дихайте рівномірно, вдихаючи перед тим, як почати говорити, а також після кожної паузи;
·        зробіть глибокий вдих і видих перед початком захисту;
·        повітря, яке ви вдихнули, витрачайте рівномірно й економно;
·        у вдихайте повітря носом і ротом водночас;
·        груди тримайте рівно, ледве випнувши їх уперед.
2. Голос:
·        пристосовуйте свій голос до середовища, в якому говорите;
·        хто говорить надто тихо, справляє враження людини, яка не вірить у власні сили;
·        хто говорить надто голосно, справляє враження агресивної людини;
·        найзручніший спосіб тренування голосу — читання вголос, під час якого постійно контролюється правильність вимови. Тре­нуйтеся тричі на день по 15 хв з перервами після кожних 5 хв;
·        спробуйте виявити хиби своєї мови за допомогою магні­тофону, записавши свій голос (або за допомогою мобільного телефону з відеокамерою, тоді можна виявити ще й дефекти зовнішності, постави тощо);
·        голос підвищують тоді, коли ставлять запитання; якщо ж тре­ба висловити рішучість, довір’я, переконати в необхідності зробити якусь справу чи відповісти на запитання, то голос понижують.
3. Вибір слів:
·        для збагачення словникового запасу читайте твори авто­ритетних людей, слухайте виступи інших учасників і принагід­но записуйте слова та вирази, які ви хотіли б вживати у своїй мові;
·        виявіть, які слова ви вживаєте надто часто, і намагайтеся їх замінити іншими словами та виразами;
·        навчіться точно висловлюватися, вибирайте точні й одно­значні слова;
·        пам’ятайте: часте вживання абстрактних понять вимагає від слухачів великого напруження (наприклад, афоризми не можна вживати без пауз).
4. Конструкція речень:
·        чергуйте довгі речення з короткими; довгі речення важко сприймати і розуміти, велика кількість коротких речень робить мову монотонною;
·        часте вживання особових займенників замість імен може призвести до неправильного тлумачення сказаного;
·        основну думку завжди треба висловлювати головним ре­ченням, а не підрядним;
·        речення, в якому кілька іменників стоять підряд, сприй­мається важко;
·        розповідь ведіть від простого до складного, від невідомого до відомого.
5. Жести:
·        не робіть незвичних жестів, які привертають до себе над­мірну увагу, жести мають доповнювати і супроводжувати усне слово;
·        не починайте і не закінчуйте промову несподіваним жес­том.
6. Уміння переконувати:
·        навчіться справляти на слухачів приемне враження своїм зовнішнім виглядом, поведінкою та манерами;
·        для того щоб переконати когось, треба знайти необхідні аргументи. їх слід впорядкувати і сформулювати;
·        якщо промовець сповнений натхнення, він неодмінно ви­кличе інтерес у слухачів;
·        добираючи аргументи, потрібно враховувати освітній рівень слухачів, їхню поінформованість з теми, можливі контраргументи;
·        переконувати людину легше під час дискусії, а не на лекції;
·        промовець має справляти враження переконаної і впевне­ної у своїх силах людини, яка добре знає свій предмет.
7. Підготовка і початок виступу:
·        напишіть повний текст виступу і кілька разів прочитайте його;
·        розкладіть на столі всі записи та матеріали, згрупуйте їх відповідно до виступу;
·        підготуйте наочність (графіки, схеми, таблиці) й проду­майте, як краще її подати слухачам, щоб не робити метушливих рухів до записів і дошки;
·        починаючи виступ, думайте не про своє хвилювання, а про контакт зі слухачами, про зміст виступу;
·        пам’ятайте, що найменш цікавою формою викладу є опис, найцікавішою — розповідь;
·        нотатки для виступу робіть на аркушах однакового фор­мату. Ліворуч залиште поля для позначок, також позначте при­близну витрату часу на кожен пункт;
·        починайте виклад у зручному положенні, повільним тем­пом, звертанням: «Шановніслухачі…».
8. Виклад:
·        самого висловлювання думок замало, їх треба донести до слухачів; вживайте для цього метафори, афоризми, цитати;
·        різні незвичайні пригоди та випадки дуже пожвавлюють виступ;
·        незнайомі, незрозумілі для слухачів терміни, абстрактні поняття треба пояснити;
·        один з найвідоміших способів загострення уваги — паузи та риторичні запитання під час виступу;
·        коли треба зазирнути в рукопис виступу, опустіть очі, але голову не схиляйте;
·        намагаючись запам’ятати текст, зосереджуйтесь передусім на змісті, а не на стилі;
·        не бійтеся дивитися на слухачів;
·        не заповнюйте паузи різними звуками, як-то: «е-е-е», «ну…»;
·        після закінчення виступу не показуйте свого полегшення через те, що виступ позаду;
·        дякуйте за кожне запитання і зауваження навіть тоді, коли ви з ним не згодні.






СПИСОК ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ЗНВК № 67
на 2017-2018 н-рік

Предмет
ПІ учня(повністю)
Клас
Учитель
Напрямок підготовки
(олімпіади,конкурси,МАН)
Географія
Верхоцький Микита
Школьнікова Альона
Бесараб Евгенія
8-а
8-а
8-в
Германенко Л.І.
Германенко Л.І.
Германенко Л.І.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Огаоль Карина
Диба Катерина
Лобанов Олександр
Мацнєва Олександра
Шопіна Діана
Залозний Дмитро
Ходунов Валерій
Ністор Ірина
Осадчий Тимофій
Лукянчук Данило
Горбенко Д.
Балаєскул Олександр
Сковородка Данило
10-а
9-а
9-а
9-б
9-б
9-б
9-в
9-в
7-а
7-а
7-а
7-б
7-б
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
Гриценко О.В.
МАН, Олімпіада
МАН , Олімпіада
Конкурси
Конкурси
Конкурси
Конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Біологія
Толоконнікова А.
Близнюкова Марія
8-а
9-б
Мамчур Ю.В.
Мамчур Ю.В.
Олімпіада
Олімпіада
Дудар Микита
Акімочкіна Юлія
Басараб Є.
Аракелова М.
Кара В.
Дуднік Д.
Коврижкіна К.
Голяков К.
8-в
8-в
8-в
8-в
8-б
8-б
8-б
8-б
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Каба Ю.І.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
МАН
МАН
Екологія
Калабіна Катерина
10-а
Мамчур Ю.В.
Олімпіада
Укр. мова
Шаменіна Олександра
Тіщенко В.
Толоконнікова А.
Мормуль Євген
Романенко К.
Гусінова К.
Шахова Н.
5-а
5-а
8-а
8-а
6-а
6-а
6-а
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Беспала О. О.
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Лисенко Олена
Апанаскович Аліса
Єфіменко Вероніка
9-б
9-а
5-б
Шкляренко С.В.
Шкляренко С.В.
Шкляренко С.В.
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Творчі конкурси
Осадчій Тимофій
Сацюк Анастасія
Ходунов Валерій
Дікарева Анна
Ністор Ірина
7-а
6-а
9-в
6-а
9-в
Христич Т.І.
Христич Т.І.
Христич Т.І.
Христич Т.І.
Христич Т.І.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Франц. мова
Кузнецов Владислав
Шаменіна Олександра
6-в
5-а
Зоріна А.В.
Зоріна А.В.
Олімпіада
Олімпіада
Нім. мова
Мормуль Євген
8-а
Костицький В.С.
Олімпіада
Англ. мова
Мормуль Євген
Нікітюк Антон
Верхоцький Микита
8-а
8-а
8-а
Костицький В.С.
Костицький В.С.
Костицький В.С.
Олімпіада
Олімпіада, МАН
МАН
Гусінова К.
Дікарева  Г.
Акімочкіна Юлія
Денисенко В.
6-а
6-а
8-в
10-б
Каплун В. В.
Каплун В. В.
Каплун В. В.
Каплун В. В.
Олімпіада
Конкурси
Конкурси
Конкурси
Савченко Поліна
Епанова Вероніка
Калитенко Марина
Степовий Володимир
Романенко Карина
Сацюк Анастасія
10-а
10-а
10-а
6-а
6-а
6-а
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Писаренко В.М.
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Пархоменко Андрій
Кузьменко Володимир
Апанаскович Аліса
9-а
9-а
9-а
Лисенко Н.В.
Лисенко Н.В.
Лисенко Н.В.
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Олімпіада,конкурси
Історія
Калабіна Катерина
Повєткін Родіон
Мормуль Євген
Лукянчук Данило
Осадчий Тимофій Оголь Карина
10-а
8-а
8-а
7-а
7-а 10-а
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П. Соболенко Ю.П.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Ходунов Валерій
Вертегел Єлизавета
Іванов
Явдуховська
9-в
9-б
5-в
5-в
Григоращенко В.Ю.
Григоращенко В.Ю.
Григоращенко В.Ю.
Григоращенко В.Ю.
МАН
Олімпіада , конкурси
Олімпіада , конкурси
Олімпіада , конкурси
Правознавство
Вертегел Єлизавета
Акімочкіна Юлія
9-б
8-в
Соболенко Ю.П.
Соболенко Ю.П.
Олімпіада
Олімпіада
Хімія
Бобровник Ксенія
Акімочкіна Юлія
Вертегел Єлизавета
7-б
8-в
9-б
Бортнік Р.В
Бортнік Р.В
Бортнік Р.В         
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Фізична культура
Власенко Ілля
Сафонов Родіон
Ротанов Д.митро Федорова Анастасія
10-б
10-б
10-б
10-а
Люта Н.С.
Люта Н.С.
Люта Н.С.
Люта Н.С.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Бакум Євген
Залозний Дмитро
Євтушенко Юрій
Симонець Карина
Диба Катерина
Бобровник Ганна
9-б
9-б
9-б
9-б
9-а
9-в
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Пашко Є.С.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Інформатика
Заіченко Олександр
Кара В.
8-а
8-б
Травнікова А.М.
Травнікова А.М.
Олімпіада
Олімпіада
Математика
Лукянчук Данило
Шаменіна Олександра
Завадська С.
Доценко В.
Осадчий Тимофій
Ходунов Андрій
7-а
5-а
5-а
5-в
7-а
7-б
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Волкова А.Ю.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада

Кузьменко Володимир
Пархоменко Андрій
Поліщук Дарина
Гаврилова Анастасія
Веремієнко Богдан
9-а
9-а
9-а
10-а
9-а
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
Тіщенко О.Л.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Кузьменко Володимир
Пархоменко Андрій
Поліщук Дарина
Гаврилова Анастасія
Веремієнко Богдан
9-а
9-а
9-а
10-а
9-а
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
Хмельницький А.А.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Рос. мова
Мацнева Олександра
Лисенко Олена
Акімочкіна Юлія
Сацюк Анастасія
Дікарева Ганна
Москаленко Ангеліна
Шаменіна Олександра
9-б
9-б
8-в
6-а
6-а
5-б
5-а
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Творчі конкурси
Олімпіада
Олімпіада
Світова літ.
Голеньва Євгенія
Вертегел Єлизавета
Лисенко Олена
Романенко Карина
Сацюк Анастасія
Москаленко Ангеліна
Завадська Софія
Пікуленко Олена
Шаменіна Олександра
10-б
9-б
9-б
6-а
6-а
5-б
5-а
5-а
5-а
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Москаленко Т.К.
Творчі конкурси
МАН , риторика
МАН
Олімпіада
Олімпіада
Олімпіада
Риторика
Творчі конкурси
Творчі конкурси


Немає коментарів:

Дописати коментар